Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Αθλητισμός & Ντόπα


Έχω πάει και εγώ γυμναστήριο και μάλιστα έχω χρησιμοποιήσει και εγώ συμπληρώματα διατροφής…τα οποία μάλιστα έκαναν την εμφάνιση τους και στα φαρμακεία της γειτονιάς. Χαρακτηριστικά θυμάμαι πριν από κάποια χρόνια όταν απέξω από το γυμναστήριο είδα να παρκάρει ένα πανάκριβο αμάξι το οποίο το οδηγούσε όπως πληροφορήθηκα ο κύριος Τζέκος (άγνωστος σε πολλούς τότε) Είχε έρθει για να προμοτάρει τα προϊόντα του...Όπως έμαθα μετά το επάγγελμα του ήταν και είναι φαρμακοποιός…και όχι γυμναστής όπως πολλοί νομίζουν.. Ο κύριος Τζέκος έγινε αρκετά γνωστός μετά τις επιτυχίες των αθλητών : Θάνου και Κεντέρη.

Των αθλητών που εκείνη την μέρα (πριν από 4 χρόνια περίπου) τους δόθηκε εντολή να σκηνοθετήσουν ένα ψεύτικο ατύχημα για να αποφύγουν τον έλεγχο του ντόπινγκ κοντρόλ. Και χρειάστηκε να το κάνουν αυτό γιατί πολύ απλά εάν πέρναγαν εκείνη την ημέρα από έλεγχο….θα γινόταν το σκάνδαλο !!!

Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στην πρόσφατη ιστορία της ομάδας της άρσης βαρών…Ακόμη ένα πρότυπο γκρεμίστηκε…Και μην μου πείτε ότι σας καλύπτει σαν δικαιολογία ότι φταει η κινέζικη εταιρεία...Γιατί και να φταίει…ότι στέλνουν σε μια εθνική ομάδα...πρέπει να το καταπίνουν όλοι οι αθλητές χωρίς έστω να διαβάζουν τι είναι ?

Υγιής αθλητισμός-πρωταθλητισμός δεν υπάρχει…Δεν γίνεται να υπάρξει. Ανταγωνισμός, εταιρείες, χρήμα, μετάλλια… είναι κάποιοι από τους λόγους. Και οι αθλητές φταίνε αλλά περισσότερο αυτοί που είναι πάνω από ους αθλητές

Δεν υπάρχουν σχόλια: